2010-01-01

Nytt år

Har fortfarande inte lyckats ta mig ur morgonrocken och tror faktiskt inte att jag kommer göra det under överskådlig framtid. Första dagen på året ska nog spenderas framför Mad Men på tv och med en balja te på vardagsrumsbordet. Hade en jättebra nyårsafton hemma hos Mette-Marit. Åt god mat, drack gott vin och spelade sällskapsspel som om det var på liv och död. Vann varje gång. :)

Nu är det alltså 2010. Blir jobbigt att lära sig att skriva det och det blir jobbigt med alla nya löp-och diarienummer på jobbet. Sätter sig väl nånstans kring maj. Har stora förhoppningar på det nya året. Hoppas att det blir minst lika bra som föregående. Inga nyårslöften är avlagda, men givetvis ska jag träna mer och leva hälsosammare osv.. Beach 2010 ÄR inte långt borta.

Fast det kan börja på måndag. Nu ska jag sleva i mig jordnötssmör.

Inga kommentarer: