2009-10-07

Det var länge sen

En liten uppdatering är väl på sin plats.

I vanlig ordning så tar jobbet upp i princip all min tid. Är jag inte på jobbet så sover jag. Att tillvaron är så här just nu stör mig faktiskt inte alls. Är glad för att det är höst också. Man slipper svettas och man får ha tjocka tröjor och så är det kallt och mörkt. Love it!

Att det är höst märks också på att alla utbildningar, kurser och konferenser drar igång. Idag var jag på sekretessutbildning och nästa vecka drar min handledarutbildning igång. Ska också påbörja en utbildning som kommer göra att jag kommer ett steg närmare mot att ev jobba utomlands. Jippi!

Har också kommit in i ett bra flow med träningen. Jag ligger i för beach -10. Det är dags nu.

Att allt är toppen betyder inte att jag inte går och irriterar mig. Vill fortfarande skjuta alla som äter apelsin på bussen och alla som skriver med zäta. För att inte tala om alla puckon som på allvar vill att Camilla Läckberg ska få nobelpriset i litteratur.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej Sollan ingen kan ha sagt det där om Läckberg, jag går inte på det!

Duktiga Annika sa...

Nu läste jag inte artikeln eftersom jag kräktes lite i min mun just då, men det stod så på AB:s sida.
Aftonbladet ljuger ju aldrig. :)